en
pl
home

Złoty Medal MTP to jedna z najbardziej rozpoznawalnych nagród na polskim rynku, która jest przyznawana – po wnikliwej ocenie ekspertów – innowacyjnym produktom najwyższej jakości.

Do konkursu o Złoty Medal Międzynarodowych Targów Poznańskich rocznie startuje niemal 500 produktów. Jednak tylko te z nich, które spełnią regulaminowe kryteria i zyskają pozytywne rekomendacje profesjonalnego jury, otrzymują to prestiżowe wyróżnienie. Sąd Konkursowy, czyli zespół ekspertów, w którego skład wchodzą wybitni specjaliści reprezentujący odpowiednie dziedziny życia gospodarczego poszukuje produktów   nowoczesnych, innowacyjnych i wytworzonych w oparciu o najwyższej klasy technologie. Złoty Medal MTP jest zatem  potwierdzeniem doskonałości produktu i w konsekwencji elementem jego promocji na rynku.

prezydent_strefa.JPG

Po werdykcie Sądu Konkursowego i przyznaniu Złotych Medali wybranym produktom, zaczyna się kolejny etap rywalizacji. Od początku 2012 roku, również przedstawiciele branży i konsumenci mogą w osobnym konkursie "Złoty Medal – Wybór Konsumentów" oddawać swoje głosy na najlepszy w ich opinii produkt targów.

Badanie AUMA MesseTrend 2014 potwierdza wysoką pozycję targów w miksie marketingowym

23.02.2015

23 02 2015
Badanie AUMA MesseTrend 2014 potwierdza wysoką pozycję targów w miksie marketingowym
Aż 81% wystawców uznaje targi za ważny lub bardzo ważny instrument w swojej komunikacji z biznesem, a 76% badanych uznaje również sprzedaż osobistą za ważny lub bardzo ważny instrument - to wnioski, jakie płyną z badania przeprowadzonego na zlecenie AUMA – Stowarzyszenia Niemieckiego Przemysłu Targowego. Co więcej znajduje się w raporcie?

Badanie AUMA MesseTrend 2014 potwierdza wysoką pozycję targów w miksie marketingowym

20.02.2015

20 02 2015
Badanie AUMA MesseTrend 2014 potwierdza wysoką pozycję targów w miksie marketingowym
Aż 81% wystawców uznaje targi za ważny lub bardzo ważny instrument w swojej komunikacji z biznesem, a 76% badanych uznaje również sprzedaż osobistą za ważny lub bardzo ważny instrument - to wnioski, jakie płyną z badania przeprowadzonego na zlecenie AUMA – Stowarzyszenia Niemieckiego Przemysłu Targowego. Co więcej znajduje się w raporcie?

Deszcz nagród na targach Meble i Home Decor

18.02.2015

18 02 2015
Deszcz nagród na targach Meble i Home Decor
Oficjalne rozpoczęcie targów Meble i Home Decor było doskonałym momentem na wręczenie nagród Złoty Medal MTP (za najlepsze i najbardziej nowatorskie produkty) i Acanthus Aureus (za najlepsze stoiska). Poznaliśmy również laureatów nagród branżowych - Złotego Struga i Złotej Igły Polskich Kupców Meblowych, a także zwycięzcę konkursu „Wykreuj Fabrykę Mebli na Żywo 2015”.

Premiera nowego VW Caddy na Targach Poznańskich!

05.02.2015

05 02 2015
Premiera nowego VW Caddy na Targach Poznańskich!
Po raz pierwszy w historii Volkswagen zdecydował się na premierę swojego nowego modelu samochodu w Polsce. 4 lutego w pawilonie Międzynarodowych Targów Poznańskich odbyła się premiera nowego VW Caddy. W wydarzeniu udział wzięło 450 gości z 30 krajów, wśród których obecni byli m.in. Minister Gospodarki i Wicepremier Janusz Piechociński oraz Prezydent Poznania Jacek Jaśkowiak.

Zdecyduj jaki produkt otrzyma tytuł Wybór Konsumentów na targach Meble Polska.

02.02.2015

02 02 2015
Zdecyduj jaki produkt otrzyma tytuł Wybór Konsumentów na targach Meble Polska.
Największe biznesowe spotkanie branży meblarskiej w Europie Środkowo-Wschodniej rozpocznie się za dwa tygodnie. Internauci już teraz mogą głosować na najlepszy z dziesięciu, nagrodzonych przez Ekspertów, produktów prezentowanych w Poznaniu.

Medaliści Targów Wyposażenia Wnętrz

26.01.2015

26 01 2015
Medaliści Targów Wyposażenia Wnętrz
Sąd Konkursowy pod przewodnictwem prof. dr hab. Ewy Ratajczak przyznał prestiżowe wyróżnienia pięciu produktom, które będzie można zobaczyć w lutym na targach HOME DECOR.

Kup okno i pomóż potrzebującym!

20.01.2015

20 01 2015
Kup okno i pomóż potrzebującym!
To hasło wspólnej, dobroczynnej akcji Międzynarodowych Targów Poznańskich i Caritas Diecezjalnych w Polsce. Pieniądze ze sprzedaży stu energooszczędnych okien wysokiej jakości zostaną przekazane, w ramach akcji „Przekaż ciepło”, rodzinom wielodzietnym i osobom starszym, którym brakuje opału na zimę. Część pieniędzy wesprze także remont Domu Dziecka w Lesznie, w ramach akcji „Podzielmy się radością”.

Badanie AUMA MesseTrend 2014 potwierdza wysoką pozycję targów w miksie marketingowym

Aż 81% wystawców uznaje targi za ważny lub bardzo ważny instrument w swojej komunikacji z biznesem, a 76% badanych uznaje również sprzedaż osobistą za ważny lub bardzo ważny instrument - to wnioski, jakie płyną z badania przeprowadzonego na zlecenie AUMA – Stowarzyszenia Niemieckiego Przemysłu Targowego. Co więcej znajduje się w raporcie?

Więcej
23
02 2015